Allt leder till min kamera!

Jag vill börja blogga på riktigt. Mycket och att verkligen människor läser den! (Jag är ju såå intressant!) Men det är inte kul att blogga om min fina "Dagbok" inte äär fin!. Så då måste jag ju ha en ny kaameeraa så jag kan ta en bild som jag kan ha som header.

Sen tycker jag att det är tråkigt att ingen lägger upp bilder på mig @fb. Vad gör man då? Jo, man tar bilder själv men med vad? KAMERA!

Jag har velat söka in som modell jätte länge. Jag är 183cm lång, smal och fin så jag har ju en chans! Men då måste man visa bilder med en vad!? "Kamera"... you see my problem..

Nu ska jag dra in till stan och shoppa med Angelica!

XOXO!



Så här ser jag ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0