Jag gråter inte, jag bara svettas från ögonen

Hej hej dagboken!
Jag vet inte men jag vill verkligen börja blogga på riktigt, jag har blivit för influerad av Kissie..... Vill inte det! Nej men det jga skulle skriva om idag är min pojkvän som jag gjorde slut med (för att han slog mig) är jag typ tillsammans med nu igen... VILL INTE DET!!! jag är bara sååååå respektlös mot mig själv. Men grejen är att han är helt ändrad så jaa.. + att vem ska jag annars vara med:P (not independent)

Min bästakompis... Eller fd bästakompis.. dont know.. pratar inte med mig med! jag kan förstå att hon är arg över att jag är tillsammans med "idioten" igen MEEN! hon ska vara min bästa kompis och stötta mig! don't you think dagis?

Nej jag orkar inte det här tjaffset längre! jag vill bara tjäna pengar och köpa mig glad! Hoppas mamma kommer hem snart också.. Hon åkte i onsdags till barcelona och varit fast där sen dess:P Jevla Island asså!

ajja puss puss å vi hörs nog om ett tag.. ska fan skriva mer nu! Vill ju bli känd!!!

What!? Vaddå kommer aldrig gå? Ikea började ju med pennor??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0