VG- på matte provet!!!! =(

Så nu ska jag ta livet av mig som den NVare jag är;D

Måste berätta om min morgon den var jäääätte knäpp.. Jag vaknar inte av väckarklockor eller något sådant så jag brukar ha min snälla lillasyster som väcker mig. Idag kom hon in till mig och skulle väcka mig som vanligt (samtidigt som jag drömde en SKIIIIT läskig dröm om spöken, ehe he) oookeeeeehmm det som hände var att jag vaknar ser hennes ansikte stå och stirra på mig! Tro mig, obehagligt! Så jag skriker allt var jag har och fäktar med armarna, min syrra blir så rädd så hon börjar nästan gråta och går där ifrån. MOHAHAHAA!!!!

Sen skämde jag ut mig i HM, trodde Angelica var vid mig så jag började prata rakt ut i luften. Folk måste trott att jag var schizofren or something. Men kul var det..

Idag orkade jag inte fixa mig så jag såg ut like this:

liking my pose:P

Fin pose har jag though.. Ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0