FAAN!!

Jag som sa att jag skulle skriva på nytt!!! Men nej så går det inte till i min värld. Jag tar år på mig att planera något och så orkar jag inte göra det sen. SKITSAMMA JAG BLEV ARG!

fan vad sur jag är!! asså gud jag ska försöka förklara mitt problem!!!!! (skit samma ingen läser min blogg kan skriva hur jag vill) Okej. eftersom det gått ca ett halv år om inte mer sen jag skrev sist så har det hänt en del. Min pojkvän blev elaking och jag var tvungen att göra slut. Sedan tänkte jag nu "aah.. det är ju alla hjärtans dag snart!" Då eftersom jag inte har någon att vara med kan jag vara med den dumpna pojkvännen eftersom vi ändå tycker om varandra. Lixom inge problem med det! Båda vill ju vara med varandra igen.

MEN DÅ! ska en idiot från min klass komma å tracka ner på mig å säga att jag e en svag tjej bara för att jag är med personen jag tycker om!? vaddå det är inget brott. det finns ingen lag som säger: du får inte vara med den du varit tsm med när ni gjort slut. Asså jag gör som jag vill! Tar man sådanna här saker för seriöst blir livet inte kul! asså FAN vad arg jag är!

Sen har jag fysik prov imorgon oxå som jag inte plugggat till. Blä dumma idiot!!

Har annars ingen att vara med.. fett deprimerande att vara ensam på alla hjärtans dag!

Bye bye dagboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0