Happy Valentines Day!

Jaa.. min dag var jätte bra! Jag träffade en mycket söt kille och vi spenderade dagen tillsammans. Tyvärr så medföljde det att jag inte gjorde mina läxor till imorgon (f*ck!) Jag får väl läsa igenom kemiboken llite snabbt innan jag lägger mig! :D

Just nu dricker jag te och bestämmer mig för att jag ska sluta småäta så mkt! Måste tänka på min kropp till beach 2010!! Snart börjar friskisträningar oxå med Martina (eller som det står i hennes papper av skrivfel Maritina).

Måste prata om ett litet problem jag har. Åkej, det är såhär att en killkompis (eller kompisar kanske vi inte är riktigt än men typ) vill se på film med mig hemma hos mig. Skit trevligt hade det varit... ooom jag hade haft en bra tv! Asså, vår tv e en gammal grå tjockTV helt ok bild då, men inte så snygg! Känns pinsamt eftersom alla har intrycket av att jag e rikemansbarn! FAN FAN FAN! Har en vecka på mig att lista ut mitt problem sedan smäller det!

Kanske inte är så smart att jag skriver så fullt ut allting.. Mina ord kan hamna i fel händer! Men det är så llivet är! Bättre att skriva sanningen än att undanhålla den totalt!

Sen till sist. SNÄLLA! GE MIG EN KAMERA. Om jag nu ska börja blogga vill jag lägga upp bilder på vad som händer, men min kamera köpte jag år 2005 och den är inte bra! Så Plz God! send me a camera!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0