I'm sick and tired of you

"Don't turn around
I'm sick and I'm tired of you're face
Don't make this worse
you're already gone and got me mad
It's too bad I'm not sad
It's casting over
It's just one of those things
You'll have to get over it"
 (Avril Lavinge - get over it)


Okej, då var det slut. Helt å hållet. Jag kan låtsas hur mycket jag vill att jag inte bryr mig. Inte för jag nångång varit bra skådespelare. FAN! Men men, vad ska jag göra. Det går inte att lösa på något annat sätt "Theres no way out of this dark place" gud vad jag fick lust att kolla björnbröder.. En grej e positiv though, jag äter inte lika mycket eftersom min aptit inte finns längre, så jag kan äntligen gå ner igen! Yay!

Jag ska söka efter min pappa, spårlöst och räddakorset.
Å jag har jobbintervju imorrn!!!!!


R.I.P
Du å Jag
</3
För alltid och alltid

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0