Meet me half way

(Nu hände det igen att jag skriver ett inlägg och när jag ska publicera så dör mitt internet)

Jaja, jag är kär! Kär i mitt ex (eller vad man ska säga.. pojkvän eller inte, jag är osäker). Det jag vet är att jag e olyckligt kär. Grejen är att han säger till mig: Jag älskar dig, jag vill börja om från nytt. Och jag skulle faktiskt kunna tänka mig att ge honom en chans. MEN han ringer inte mig, smsar inte och vill inte vara med mig för han är för trött. Asså jag kan ju förstå att man e trött men hallå, vi kan knappt se varandra han bor far far away!

Men nu måste jag gå till skolan. Har omprov i matte och jag har inte övat.. Ajja derivata e lätt!

AH! JUSTE! Jag ska på jobbintervju!!!!!! yaaay! Det händer på lördag vid halv 11 i barkarby bibliotek. Vet inte riktigt vart biblioteket ligger, men jag tror det ska ligga snett framför coop. Whatever! Måste gå!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0