Världen e för liten!

Asså jag orkar inte med längre!

Kom inte å säg till mig att jag e störd eller svag person! För jag är inget av dom! Jag är inte klumpig bara för jag halkar i snön, jag är inte en idiot för jag råkar säga fel ord och jag är inte störd för jag uppmärksammar vad andra gör! Håll dig till gaybloggen idiot, det är där du hör hemma!

Okej.. Jag tycker om dig jätte mycket och vi har kul ihop, men kom igen.. du är ingen jävla prinsessa om du trodde det!? Det finns andra i livet än du. Och om du har lättare att anpassa dig för en grej som andra människor har svårare för, då får du stå ut med att du inte får som du vill! Och du, pengar e inte allt!

ARGH!!!! ååkej bort med det.. hmm var det något annat som jag stör mig på just nu.... Jo att alla känner alla! Asså jag förstår inte hur det kan vara så! Det går inte att bara känna att man lämnar sitt gamla liv bakom sig eftersom alla känner alla!! Fan vad störande! >=(

Asså kom igen, det borde finnas någon i världen som inte är exakt likadan som alla andra! Hmm juste sista grejen. Om du nu är så jätte kär i mig som du säger! Så vadfan var inte så tråkig på telefon och oangagerad till att prata! Ansträng dig förfan!

Nej känns nästan skönt att plugga så jag slipper tänka på alla dessa grejer!

(Juste, min kompis ringde idag och sa att hennes chef undrade min mail, hoppas jag får jobb! fingers crossed!)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0