Wiho!

Jag vet nu vart jag har alla människor, kontrollen är äntligen tillbaka! :D

Bara skolan jag måste jobba på. Hatar denna vecka jag är för godissugen. Bakar sockerkaka just nu!

Juste, den här killen som ska komma över på film stöter typ på alla tjejer precis som han gör med mig så det känns skönt att veta att han inte vill något med mig.. Jag e bara en i mängden.. Skulle vara så jobbigt när jag gillar någon annan. och denna "annan" skrev faktiskt till mig idag! Jag hoppas verkligen han gillar mig!

Har inte så mycket att skriva, jag vill kunna stoppa tiden. Skulle spara tid(nähe), och pengar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad jag blev godis sugen nu bara av att läst ''jag är godissugen'' :(

2010-02-20 @ 10:15:08
URL: http://ssskeppstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0