Blogga?

Grrejen är att jag har ett behov att alltid skriva av mig varje dag. Jag skriver dagbok nästan varje kväll och jag lägger gärna upp bilder på bilddagboken för att skriva av mig. Och som sagt, en bild säger mer än 1000 ord. Så varför är det så stort problem för mig att blogga!? Är det för att det känns som att jag föröker bli något inte bara blogga för min egen skull kanske. Jaja, nu är det dags att börja använda datorn när jag knappt har något att göra.

Det är ju sommarlov och regnar! Vem bestämde det! Jag tror jag ska stämma gud. Fast måste flytta till USA först.

Ska skryta lite om mina naglar. Dom är as coola! Men HAHA det bevisar på hur mycket fritid jag har just nu:



Haha fett seg jag känner mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0