Wipeout

Jag som skulle tänka på min figur nu! Men jag har ätit semla och sockerkaka! Vad är det för fel på mitt sockersug! Jag antar att det beror på den kommande veckan jag har framför mig.. E på sockerpillrerna på p-pillren så jaaa...

Jag fick reda idag att jag får VG i slutbetyg i bologiA. Jag är ärligt talat beskviken, jag hade kunnat så mycket bättre men men ibland är man inte på topp och då får man ta konsekvenserna.

Nu hade jag tänkt att skicka in CV till massa ställen för jag behöver ett extrajobb sooooo much!! Jag tänker inte ge mig till jag får ett!! Sedan tänkte jag städa mitt rum och mata min söta hamster. Åh vad jag vill ha 2 jackor! Båda e från HM och är inte jätte dyra, men för mig så kostar dom miljoner + att mitt bankkort fortfarande är borta! Känns jobbigt=(. Ville oxå tillägga att Erik Saade är bland den vackraste killen jag har sätt. Jag menar jag har sätt sötare, snyggare men aldrig någon så vacker kille. Lixom hela hans ansikte är bara perfekt. Han skulle kunna vara en vampyr! ^^

Men men whatever, inget jag är intresserad av. Nu ska jag få ett jobb! Min jacka snart kommer jag å hämtar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0