Oj oj oj!

Heeeeeeeiiiiii!!!!!
Jag ska åka och jobba snart och nu sitter jag med min smoothie och "vaknar".
Igår, lördag, gjorde jag inget speciellt. Jag kunde om jag ville, men nej jag behöver plugga!

Min hy har inte blivit fin. Kan bero på att jag käkade huuur mycket äckligt som helst igår! (YAckh! säger jag bara!!) Jaja, får börja träna och äta nyttigt så man vågar gå i bikini till sommaren! Fast det vågar jag ändå, min kropp är inte att klaga på! Mohaha för er tjockissar;D!

Har inte så mycket att säga idag.. Kanske kommer senare under dagen.

Jag
är
trött...



Ska sola efter jobbet också. Haha, jag är inte sååå blek som jag ser ut på bilden, herregud vad blek jag ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0