Spanien. Nerja

Jag ska till spanien riktigt snart nu! V. 24 I think. Nu är det V 20.. Okej det var några veckor kvar då^^ Hihi. Men tiden går fort! + att min bästa vän Freja kommer hem som har varit i Wales i ett år! Det är sjukt lång tid! Jag hoppas det kommer gå bra. Är lite nervös att vi vuxit ifrån varandra och inte vúxit närmare varandra. Får hoppas på det bästa. Det blev ingen bank idag för jag har tappat bort mitt pass. Gymmet orkar jag inte gå till då så jag tränar lite hemma. Känner verkligen för att göra något, får ringa runt och se till att jag får något nöje. Egentligen borde jag ju plugga. Men tyvärr har jag glömt bort vad det ordet betyder..

Har fixat mina naglar, fransk manikyr. Pretty najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0